پرسش های متداول

چگونه می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
برای خرید محصول مورد نظرتان می‌توانید به وبسایت ریحانه استور مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. 
 
هزینه ارسال پست پیشتاز و تیپاکس به شهر محل سکونت شما بستگی داشته و به صورت جداگانه محاسبه و به شما اعلام می‌شود. هزینه ارسال برای ساکنین شهر قائمشهر و تیپاکس به صورت پس کرایه می باشد.
شما می‌توانید از طریق درگاه امن بانکی یا با درگاه اقساطی اسنپ پی هزینه سفارش خود را پرداخت کنید.
 
بله، پس از ثبت سفارش، کدی در اختیار شما قرار می‌گیرد که با استفاده از آن می‌توانید وضعیت سفارش خود را به صورت آنلاین پیگیری کنید. 
ابتدا وارد پنل کاربری خود می شوید و از بخش سفارش ها وضعیت سفارش خود را مشاهده می نمایید.
برای لغو یا مرجوع کردن سفارش، می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

بله، تمامی محصولات موجود در ریحانه استور اورجینال می باشند. 

بله؛ شرایط گارانتی و ضمانت هر محصول به طور جداگانه در بخش توضیحات آن ارائه شده است.

مخدوش کردن هولوگرام گارانتی، هر گونه تغییر فیزیکی اعم از شکستگی، رطوبت، عیوب ناشی از نوسانات برق و دستکاری افراد غیر متخصص شامل گارانتی نمی شود.
ارائه جعبه کالا به همراه برچسب ضمانت و تمامی کالاهای موجود در جعبه هنگام استفاده از خدمات گارانتی الزامی می باشد. 

پشتیبانی تلفنی  ریحانه استور از شنبه الی پنجشنبه از ساعت ۹ صبح  الی ۱۷ عصر پاسخگوی شما خواهد بود. 
پشتیبانی آنلاین (چت آنلاین) نیز همه روزه پاسخگوی سوالات شماست.

تمامی محصولات را می‌توانید در مدت زمان ۷ روز (گارانتی اصالت و ضمانت ریحانه استور) مرجوع کنید. همچنین امکان مرجوع کردن محصولات دارای گارانتی شرکتی تا پایان مدت زمان گارانتی آنها نیز وجود دارد.
 

بله شما می توانید با استفاده از درگاه اسنپ پی محصول خود را به صورت اقساطی، بدون پیش پرداخت و سود خریداری نمایید. 
جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه راهنمای خرید اقساطی مراجعه نمایید.