عذرخواهی سازندگان Fall Guys

سازندگان Fall Guys بابت خریدهای تصادفی درون بازی عذرخواهی کردند

در جدیدترین اخبار صنعت گیم سازندگان Fall Guys در پی ایجاد مشکل خریدهای تصادفی درون بازی از کاربران اثر عذرخواهی کردند.

استودیو مدیاتونیک، توسعه‌دهنده بازی بتل رویال Fall Guys، پس از اینکه متوجه شد برخی از بازیکنان تنها با نگاه کردن به اقلام موجود در فروشگاه درون بازی، بعضی از آن‌ها را خریداری کرده و از حساب‌شان پول کم شده، از تمامی آن‌ها عذرخواهی کرد. براساس اطلاعات منتشر شده در ساب‌ریدت بازی Fall Guys، ده‌ها بازیکن با مشکلاتی در فروشگاه و واحد پول آن مواجه شده‌اند و برخی از آن‌ها برای اقلام تزئینی پریمیوم که قصد خرید آن را نداشتند، به صورت خودکار هزینه پرداخت کرده‌اند. در ادامه می‌توانید بیانیه سازندگان Fall Guys را در پی عذرخواهی کر متضرران مشکلات به وجود آمده، مشاهده کنید:

ما بازخورد شما را در مورد خریدهای تصادفی درون بازی شنیده‌ایم و دراین‌باره متأسفیم. ما برای رفع این مشکل، در حال بهبود طراحی فروشگاه برای جلوگیری از وقوع چنین اتفاقاتی هستیم. همچنین تمام درخواست‌های بازپرداخت برای آیتم‌های تزئینی از 21 ژوئن 2022 (31 خردادماه) تا زمانی که فروشگاه را بهبود بخشیم، مورد قبول قرار می‌گیرند و انجام خواهند شد و در نهایت به تمامی بازیکنان لباس GRANDIS را هدیه می‌دهیم.

با این حال، بازیکنان در ابتدا با این مشکل مواجه بودند که توسعه‌دهنده باور کند که این یک نقص واقعی است و صرفاً پشیمانی خریداران نیست. ظاهراً یکی از بازیکنان ناراضی Fall Guys این موضوع را با نماینده بخش پشتیبانی مطرح کرده و پاسخی که دریافت می‌کند به شرح زیر است:

شما اعلام کرده‌اید که این یک «خرید با اشکال» و «مشکل شناخته شده» است اما هیچکدام از این موارد صحیح نمی‌باشد. خرید توسط شما انجام شده، یک اشکال نبوده. عمدی بوده یا نبوده، باز هم خرید انجام شده است. این یک «مشکل شناخته شده نیست» زیرا اصلاً یک مشکل نیست. اقلام را نمی‌توان به طور خودکار توسط سیستم خریداری کرد، آن‌ها همیشه همیشه به دستور بازیکن نیاز دارند. باز هم، چه تصادفی یا غیر تصادفی، شما این ورودی را ایجاد کردید و محصول مورد نظر را خریداری کرده‌اید. طبق EULA که شما با آن موافقت کردید، تمامی خریدها نهایی هستند و بازپرداخت نمی‌شوند.

استودیو مدیاتونیک از آن زمان به دلیل این پاسخ عذرخواهی کرده و می‌گوید که به طور فعال در پی رفع این مشکل می‌باشد. در همین راستا لباس Grandis (لباس لجندری با قابلیت تغییر رنگ) را به تمامی بازیکنان هدیه می‌دهند. یکی از سخنگویان مدیاتونیک در این رابطه به رسانه PCG اعلام کرد:

آنچه در بازی اتفاق می‌افتد، به صورت اتفاقی رخ داده و قصدی در کار نبوده است و ما به طور فعالانه در پی رفع این مشکل هستیم. پاسخ بخش خدمات مشتری نیز قابل قبول نبوده و خسارت تمامی افراد متضرر را جبران خواهیم کرد.

همچنین بخوانید:

منبع: gamesradar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا