براساس اظهارات کارگردان بازی Armored Core 6: Fires of the Rubicon، بخش کمپین این اثر دارای حالت کوآپ نخواهد بود.
هیدتاکا میازاکی و ماسارو یامامورا از استودیو فرام سافتور در گفتوگو خود با رسانه IGN Japan تأیید کردهاند که بخش کمپین بازی در حال توسعه Armored Core 6: Fires of the Rubicon دارای حالت کوآپ نخواهد بود. علاوه بر این یامامورا اعلام کرد داستان بازی به عنوان یک ریبوت برای این مجموعه در نظر گرفته شده است. وی در این رابطه با انی موضوع اظهار داشت:
ما عمدتاً به یک حالت چند فره رقابتی فکر میکنیم. مانند عناوین گذشته این سری، بازیکنان میتوانند ماشینهای خود را به نمایش بگذارند و از رقابت با یکدیگر لذت ببرند. از طرف دیگر، در حالت داستانی که بخش اصلی بازی است، ما ترجیح داده ایم که حالت کوآپ را در نظر نگیریم؛ زیرا میخواهیم بر اکشن پویا، آزاد بودن عملکرد ماشینهای شما و تغییرات فعالی که میتوان در طول مأموریتها اعمال کرد، تمرکز کنیم. داستان بازی Armored Core 6: Fires of the Rubicon کاملاً جدید بوده و هیچ ارتباط مستقیمی با عناوین گذشته این مجموعه ندارد؛ بنابراین داستان و محیط کاملاً جدید و مستقل خواهند بود.
بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon در اوایل این ماه در جریان مراسم The Game Awards 2022 با انتشار یک تریلر جذاب معرفی شد. همچنین اعلام شد که این اثر در سال 2023 در دسترس کاربران پلتفرمهای پلیاستیشن 4، پلیاستیشن 5، ایکسباکس سری ایکس / سری اس، ایکسباکس وان و پیسی (از طریق Steam) قرار خواهد گرفت. در تریلر منتشر شده از بازی شاهد جزییات خیلی زیادی نیستیم ولی جهانی پهناور نمایش داده میشود که یک موجود مکانیکی در آن حضور دارد. این موجودات اگر با مجموعه آشنا باشید، با نام Armored Core شناخته میشود و بازیکنان در نقش هدایتگر آنها، به ماجراجویی در بازی میپردازد.
همچنین بخوانید:
- شکایت قانونی گیمرها از مایکروسافت برای ممانعت از تکمیل خرید اکتیویژن بلیزارد
- نسخه ازرانتر ایکسباکس گیم پس با تبلیغات احتمالاً عرضه خواهد شد
- پیوستن کارگردان بازی Valorant به استودیو بانجی و ترک رایت گیمز
منبع: psu