براساس گزارشات جدید منتشر شده به نظر میرسد که ایلان مایسک در توییتی اعلام کرد که میخواهد لوگو اپلیکیشن توییتر را تغییر دهد.
ایلان ماسک در توییت جدید خود به صورت رسمی اعلام کرده است که به دنبال تغییر لوگو اپلیکیشن توییتر میباشد و بزودی با لوگو پرنده خداحافظی خواهیم کرد؛ او نوشت: «و بهزودی با برند توییتر و بعد بهتدریج با تمام پرندهها خداحافظی میکنیم». مالک میلیاردر این پلتفرم شبکه اجتماعی طی پستی در ساعات اولیه روز در رابطه با این موضوع اظهار داشت که «اگر امشب یک لوگوی مناسب برای X پیشنهاد شود، فردا این تغییر را به صورت سراسری اعمال میکنیم».
براساس گزارشات منتتشر شده توسط رسانه The Guardian ایلان ماسک یک ساعت بعد در توییت دیگری یک ویدیوی کوتاه را نشان داد که در آن لوگوی پرنده آبی توییتر به یک لوگو از حرف X با خطوط روشن و زمینه تیره تبدیل شده است. او همچنین در یک جلسه توییتر اسپیس تأیید کرد که لوگوی این شبکه اجتماعی تغییر خواهد کرد و در واقع مدتها پیش باید تغییر میکرد. با توجه به اینکه این کارآفرین میلیاردر از تغییر تمام پرندههای توییتر صحبت کرده است، این احتمال وجود دارد که در آینده حتی نام این شبکه اجتماعی و توییتها نیز تغییر کند. تحت مدیریت پرفراز و نشیب ایلان ماسک از زمان خرید توییتر در ماه اکتبر، این شرکت نام تجاری خود را به X Corp تغییر داده است، که منعکس کننده چشمانداز این میلیاردر برای ایجاد یک «برنامه فوقالعاده» مانند WeChat چین است.
مالک توییتر در توییت دیگری در یک نظرسنجی از کاربران پرسیده است که آیا رنگ پیشفرض این پلتفرم باید به مشکی تبدیل شود یا خیر. در این نظرسنجی دو گزینه مشکی و سفید با ایموجی قلبهایی به همین دو رنگ دیده میشوند. تا این لحظه قلب مشکی از مجموع تقریبی 560 هزار، رأی نزدیک به 75 درصد از آرا را به خود اختصاص داده است. ماسک میگوید تصمیمگیری در این رابطه برایش مهم خواهد بود. نکته عجیب اینجاست که در وبسایت توییتر گفته شده لوگوی آنها یعنی همان پرنده آبی، برجستهترین دارایی این شرکت است و به همین خاطر این شبکه اجتماعی تاکنون تا این اندازه از این لوگو مراقبت کرده بود.
وقتی ماسک در اوایل ماه جاری اعلام کرد که توییتر تعداد توییتهای روزانه را که حسابهای مختلف میتوانند بخوانند، محدود خواهد کرد، این شرکت مورد انتقاد گسترده کاربران و متخصصان بازاریابی قرار گرفت. محدودیت های روزانه به رشد سرویس رقیب متعلق به متا، Threads، کمک کرد که در عرض پنج روز پس از راهاندازی از ۱۰۰ میلیون کاربر عبور کرد.
جدیدترین مشکلی که توییتر با آن دستوپنجه نرم میکند، شکایتی بود که در روز سهشنبه ارائه و مدعی شده است که این شرکت حداقل ۵۰۰ میلیون دلار به عنوان پاداش پایان کار به کارمندان سابقش بدهکار میباشد. از زمانی که ماسک آن را خریداری کرد، این شرکت بیش از نیمی از نیروی کار خود را برای کاهش هزینهها اخراج کرده است. با ما همراه باشید در صورت انتشار اخبار جدید در رابطه با شبکه اجتماعی توییتر بلافصله آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. همچنین شما نیز میتوانید نظرات خود را درباره این موضوع برای ما بیان کنید.