تبلیغات بدون اسکیپ در اینستاگرام

اینستاگرام در حال آزمایش تبلیغات بدون اسکیپ می‌باشد

در جدیدترین اخبار منتشر شده در صنعت تکنولوژی مطلع شدیم که اینستاگرام در حال آزمایش تبلیغات بدون اسکیپ است که باید آن را حتماً تماشا کنید.

براساس گزارش منتشر شده توسط رسانه The Verge مطلع شدیم که اینستاگرام در حال آزمایش تبلیغات بدون اسکیپ می‌باشد و کاربران را در بین اسکرول‌کردن پست‌ها مجبور می‌کند تا یک آگهی را مشاهده کنند. ظاهراً تبلیغات ا‌ینستاگرام برای دسته‌ای از کاربران ارائه شده است، چرا که چند کاربر در ایکس و Reddit به آن اشاره کرده‌اند. همچنین متیو تای، سخنگوی این شبکه اجتماعی، تأیید کرد که این نوع از تبلیغات‌ها در حال آزمایش هستند. وی در ادامه اظهارات خود بیان کرد که اینستاگرام «در صورتی که این آزمایش منجر به تغییرات رسمی در محصول شود، اخبار جدید را به کاربران ارائه می‌دهد».

یکی از کابران ردیت با انتشار تصویری تجربه خود را از مشاهده این تبلیغات با سایر کابران به اشتراک گذاشت؛ او بیان کرد که این تبلیغات،‌ هنگام اسکرول‌کردن استوری‌ها و پست‌ها نمایش داده می‌شود. در واقع پس از گذشت مدت زمانی، اینستاگرام تبلیغی را به کاربر نشان می‌دهد که تماشا‌ کردن آن برای ادامه مرور شبکه اجتماعی اجباری است و نمی‌توان آن را اسکیپ کرد.

تبلیغات بدون اسکیپ در اینستاگرام

همانطور که در تصاویر دیده می‌شود، اینستاگرام در این تبلیغات از آیکون «ad break» و همچنین یک تایمر شمارش معکوس استفاده کرده است که زمان پایان یافتن آن را نشان می‌دهد. با ضربه زدن روی آیکون نیز پیامی نمایش داده می‌شود که در آن آمده است که «وقفه‌های تبلیغاتی (Ad breaks) روش جدیدی برای مشاهده تبلیغات در اینستاگرام می‌باشد. گاهی اوقات ممکن است لازم باشد قبل از اینکه بتوانید مرور کنید، یک تبلیغ مشاهده کنید».

اینستاگرام هم‌اکنون نیز پست‌هایی را به‌عنوان تبلیغات در بین محتوای فید اصلی یا Reels کاربران به آن‌ها نمایش می‌دهد اما با این حال اضافه کردن تبلیغات بدون اسکیپ بین پست‌ها این موضوع را به سطح دیگری می‌برد و به نظر می‌رسد می‌تواند بسیار مخرب باشد و با واکنش‌های تندی از سمت کاربران مواجه شود. تای می‌گوید که «ما همیشه در حال آزمایش قالب‌هایی هستیم که می‌توانند برای تبلیغ‌کنندگان درآمدزایی کنند».

تبلیغات بدون اسکیپ در اینستاگرام

به غیر از اینستاگرام، یوتیوب همچنین تبلیغاتی را قبل و در حین ویدیو نشان می‌دهد. حتی در سال گذشته تبلیغات ۳۰ ثانیه‌ای غیرقابل اسکیپ را هم به پلتفرم خود اضافه کرد. هر دو یوتیوب و تیک‌تاک همچنین تبلیغات را بین ویدیوهای کوتاه خود جای می‌دهند اما همچنان می‌توانید به سمت راست بکشید و از کنار آن‌ها عبور کنید.

در اخباری دیگر مطلع شدیم که اینستاگرام در تلاشی برای مبارزه با آزار و اذیت در پلتفرم خود اعلام کرد دامنه ابزار محدودکننده «Limits» را به‌طور خاص برای نوجوانان افزایش داده است و تغییراتی را به آن اضافه کرده است تا به کاربران نوجوان اجازه بدهد تعاملات ناخواسته با دیگران را محدود کنند. کاربران زمانی که این ویژگی را روشن کنند، نوجوانان فقط می‌توانند نظرات، پیام‌ها، ریپلای‌های استوری، تگ‌ها و منشن‌ها گروه «کلوز فرندز» خود را ببینند و تعاملات سایر حساب‌ها Mute می‌شود. با ما همراه باشید در صورت انتشار اخبار جدید در رابطه با این موضوع بلافاصله آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. همچنین شما نیز می‌توانید نظرات خود را درباره تبلیغات بدون اسکیپ در اینستاگرام با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا