بازی‌های مختلف لینکدین

لینکدین با بازی‌های مختلف کاربران را سرگرم خواهد کرد

در جدیدترین اخبار منتشر شده در صنعت فناوری مطلع شدیم که اپلیکیشن لینکدین از این پس با بازی‌های مختلف کاربران را سرگرم می‌کند.

براساس گزارش منتشر شده توسط رسانه The Verge مطلع شدیم که لینکدین اکنون وارد تجارت بازی شده است؛ چراکه از امروز، کاربران در اپلیکیشن موبایل لینکدین یا روی دسکتاپ می‌توانند یکی از سه بازی مختلف Pinpoint، Queens و Crossclimb را تجربه کنند. می‌توانید هر بازی را یک بار در روز بازی کنید و پس از اتمام بازی روزانه‌تان، به انواع معیارها از جمله امتیاز خود را مشاهده کنید.

همچنین اطلاعاتی درباره دیگر کاربران و نفرات برتر، همراه با افرادی که در شبکه دوستی شما اقدام به امتحان بازی مشابه نموده‌اند، نمایش داده‌می‌شود. بازی‌های تازه افزوده شده به اپلیکیشن این شبکه اجتماعی از طریق بخش My Network در موبایل و تبلت در دسترس قرار دارند. برای دستیابی به آنها در نسخه دسکتاپ علاوه بر قسمت گفته شده، می‌توانید از بخش LinkedIn News هم اقدام نمایید.

معرفی بازی‌های لینکدین:

Pinpoint یکی از بازی‌هایی است که کاربران می‌توانند در اپلیکیشن و نسخه تحت وب لینکدین تجربه کنند و شامل ۵ کلمه از دسته‌های گوناگون می‌شود. وظیفه بازیکن این است که بتواند به‌درستی دسته مربوط به هر کلمه را تشخیص دهد. با گذشت زمان‌، کلمات بیشتر نمایان می‌شوند و هدف از آن، حدس زدن دسته‌های صحیح در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

در بازی Crossclimb هم ابتدا یک کلمه در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و سپس او باید از کلمه مذکور به عنوان نقطه شروع بهره بگیرد. در ادامه کاربر باید کلمات جدیدی را مرتب کند که هرکدام تنها در یک حرف با کلمه قبلی خود تفاوت دارند. مرتب کردن کلمات به‌ترتیب صحیح موجب می‌شود تا سرنخ‌هایی برای کلمه نهایی مشخص شود.

بازی‌های مختلف لینکدین

در نهایت می‌رسیم به آخرین و شاید جذاب‌ترین بازی در بین عناوین ذکر شده که کوئینز نام دارد؛ این اثر به نوعی یک جدول سودوکو بدون اعداد محسوب می‌شود. کاربر باید مهره‌ها را به طوری مرتب کند که یک مهره وزیر، کنار مهره دیگر نباشد و در هر سطر یا ستون هم تنها یک مهره وزیر قرار داشته باشد.

تصمیم لینکدین برای ورود به دنیای بازی‌های پازلی نباید چندان برایتان تعجب‌آور باشد؛ چراکه شرکت‌هایی که محتوای دیجیتالی ارائه می‌دهد به دنبال راهی هستند تا با کاهش درآمد تبلیغاتی، درآمد کسب کنند و گوگل تمام تلاش خود را می‌کند تا اطمینان حاصل کند که دیگر هرگز روی یک لینک تبلیغاتی کلیک نکنید. بنابراین، افزودن فهرستی از محتوای «بازی» بسیار ارزشمند است. این روشی منحصربه‌فرد، نه‌ نها می‌تواند به سرگرم شدن کاربران کمک کند، بلکه می‌تواند رویکرد جدیدی را برای جلب کاربران توسط شرکت‌ها فراهم سازد.

Lakshman Somasundaram، مدیر محصولات لینکدین، در بیانیه مطبوعاتی خود بیان کرد که «زمان آن رسیده است که برگ جدیدی را در چگونگی تعمیق و احیای روابط در محل کار بگشاییم و سرگرمی را در قلب آن قرار دهیم».

طبق گفته رسانه Axios، بازی‌های نیویورک تایمز در سال گذشته بیش از ۸ میلیارد بار بازی شده است که بیش از نیمی از این بازی‌ها متعلق به Wordle است، بازی حدس کلمه‌ای که تایمز در سال ۲۰۲۲ با پرداخت هزینه نسبتاً چشمگیری، خریداری نمود. نشریه نیویورک تایمز اقدام به فروش اشتراک برای دسترسی به تمامی بازی‌های خود می‌کند و پکیج کامل اما گران‌تری هم برای دسترسی به بازی‌ها در کنار محتوای غیررایگان خود در نظر گرفته است.

ظاهراً لینکدین در حال حاضر قصدی برای دریافت حق اشتراک از کاربران خود جهت دسترسی به بازی‌ها ندارد و آنها را به صورت رایگان در اختیار افراد دارای حساب کاربری در این پلتفرم قرار می‌دهد.  با ما همراه باشید در صورت انتشار اخبار بیشتر در رابطه با این موضوع بلافاصله آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم. همچنین شما نیز می‌توانید نظرات اضافه شدن بازی‌های مختلف به لینکدین با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا