Returnal

Returnal دارای 10 سلاح پایه و بیش از 90 Weapon Traits است

سیستم مبارزات و مکانیزم ارتقاء سلاح‌های بازی Returnal از جمله موضوعاتی است که در ویدیو جدید منتشر شده توسط توسعه‌دهندگان این بازی تشریح شده است.

Housemarque’s Returnal تریلر جدیدی را دریافت کرد که در آن سلاح‌ها و مکانیزم مبارزاتی بازی نشان داده شده است. جزئیات بیشتر و تصاویر صفحه از طریق PlayStation Blog در دسترس قرار گرفت. تعداد کلی سلاح‌هایی که بازیکنان می‌توانند در بازی بدست آورند ده عدد است اما بیش از 90 قطعه و ابزار اضافی (Weapon Traits) برای ارتقاء و بهبود عملکرد این سلاح‌ها پیش‌بینی شده که دست بازیکن را برای این منظور باز خواهد گذاشت.

Returnal
منبع:gamingbolt

اساساً، هرچه پیشرفت می‌کنید، این Weapon Traits نحوه عملکرد یک اسلحه خاص را تغییر می‌دهد. به عنوان مثال می‌توان به Spitpaw Blaster اشاره کرد که از یک شاتگان معمولی به یک اسلحه دیگر تبدیل می‌شود که گلوله‌های انفجاری را شلیک و یا استخرهای اسید ایجاد می‌کند. همچنین می‌توان صفات سلاح را روی هم قرار داد. ضمناً امکان استفاده همزمان از برخی Weapon Traitها نیز وجود دارد. مثلاً بازیکن می‌تواند یک آیتم تهاجمی را همزمان با ابزاری که ایجاد نوعی سپر محافظ می‌کند، به‌صورت همزمان استفاده کند. حالت‌های شلیک جایگزین حتی جذابیت بیشتری را در بازی ایجاد می‌کنند. ویژگی‌هایی مانند ضربه‌های الکتریکی Shockstream را به شاخک‌های اسیدی Tendrilpod ارائه می‌دهند. باتوجه به اینکه دشمنان مختلف این بازی به استراتژی‌های متفاوتی برای مقابله نیاز خواهند داشت، همه این انتخاب‌ها در اختیار سلین قرار خواهد گرفت.

تریلر منتشر شده از بازی Returnal در اینجا مشاهده کنید.

Returnal
منبع:gamingbolt

با توجه به سبک روگ لایک این بازی، حتی در هنگام مرگ نیز پیشرفت، مداوم وجود دارد. شروع کارها با دادن یک آیتم تصادفی توسط Cthonos است و با پیشرفت شما آیتم‌های تصادفی بیشتری ارائه داده می‌شوند. ابزارهای مختلفی مانند Dismantler که به عنوان یک بمب هوشمند است یا Kinetic Siphon برای بازگرداندن سلامتی در حین مبارزات عمل می‌کند، به شما کمک خواهد کرد تا بر دشمنان خود غلبه کنید.

سایر ویژگی‌های خاصی که در این ویدیو نمایش داده شده، می‌توان به یک سری مخازن نگه‌داری ویژه اشاره کرد که لوت خوبی را برای شما فراهم می‌کنند. البته استفاده از این مورد یک جنبه‌ی منفی هم خواهد داشت که به‌عنوان Suit Malfunction یا «سوء عملکرد لباس مخصوص کاراکتر بازی» معرفی می‌شود. Suit Malfunction می‌تواند منجر به دریافت آسیب بیشتر از ضربات دشمن و تهدیدات محیط بازی شود. هنگام آسیب دیدگی برای تعمیر و بازیابی توان باید از Obolites استفاده کنید. از اوبولیت‌ها می‌توان برای فعال کردن چک پوینت‌ها برای بازگشت مجدد جریان بازی با حفظ سلاح‌ها شما استفاده کرد. با این‌کار شما مجبور به آغاز مجدد از ابتدا نیستید.

Returnal در تاریخ 19 مارس (۲۹اسفند ۹۹) برای PS5 عرضه می‌شود. همچنین با هر رونمایی جدید جذاب‌تر به نظر می‌رسد. منتظر جزئیات بیشتر در هفته‌های آینده باشید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا