روز گذشته، اینستاگرام از قابلیت سنجاق کردن پستها و Reels در پلتفرم خود رونمایی کرد.
روز گذشته اینستاگرام اعلام کرد که کاربران از این پس میتوانند تا حداکثر 3 پست را در صفحه خود سنجاق (Pin) کنند که این پستها شامل؛ تصاویر، ویدئوها و محتوای Reels میباشد. این شرکت میگوید این قابلیت جدید به تولیدکنندگان محتوا برای بیان آنچه که تولید میکنند و آنچه که هستند، فرصت و انعطافپذیری بیشتری میدهد. این ویژگی برای اولین بار در ماه آوریل توسط تیم اینستاگرام به خبرگزاری TechCrunch معرفی شد و قابلیت پین کردن پستها از امروز به صورت جهانی برای همه کاربران در حال گسترش است. شما هماکنون میتوانید با دانلود آخرین نسخه از اپلیکیشن اینستاگرام بر روی پستهای پروفایل خود رفته و با انتخاب گزینه سه نقطه در بالای سمت راست هر یک از آنها و کلیک بر روی “Pin To Your Profile”، آن پستها را در بالای نمایه خود سنجاق کنید تا بالاتر از هر پست دیگری برای مخاطبانتان نمایش داده شوند.
مشابه چنین قابلیتی در توییتر نیز وجود داشت و شما در آن پلتفرم میتوانید یکی از توییتهای خود را در بالای نمایه خود سنجاق کنید تا پیش از بقیه توییتهایتان نمایش داده شود. با این کار فرصت بیشتری برای معرفی خود و کلام خود به دیگران خواهید داشت.
آن را دوست دارید؟ سنجاقش کنید📌
اکنون میتوانید حداکثر سه پست یا Reels را برای پین کردن به بالای نمایه خود انتخاب کنید.
توییت صفحه رسمی اینستاگرام در توییتر
آدام موسری، مدیر اینستاگرام، در ویدئویی که در کانالهای اجتماعی خود درباره این ویژگی جدید منتشر کرده است، گفت: «نمایه شما فضای شماست، بنابراین ما به دنبال راههای بیشتری جهت کنترل هر چه بیشتر این تجربه برای شما هستیم.»
ویژگی سنجاق کردن یک پستها، یک قابلیت مطلوب برای آن دسته از کاربرانی است که تمایل دارند بعضی از پستهای مورد علاقه خود را که در جایی دورتر از دسترس و به زیر بقیه پستها مدفون شده است، برجسته کنند. این ویژگی همچنین میتواند برای تولیدکنندگان که مرتب پست میکنند اما میخواهند یک پست خاص را برجسته کنند، مفید باشد. در حال حاضر، کاربران این اجازه را دارند که استوریها را به نمایه خود پین کنند و در بخش هایلایتها آن را در معرض دید مخاطبان خود قرار دهند، اما این ویژگی جدید این امکان را برای پستها نیز فراهم میکند. اگرچه قبلاً میتوانستید یک پست را در استوری برجسته کنید و سپس آن داستان را به نمایه خود پین کنید، این ویژگی جدید این فرآیند را بسیار آسانتر و سادهتر میکند.
اطلاعیه امروز در حالی منتشر میشود که متا اخیراً چندین ویژگی را برای محصولات Reels خود در فیسبوک و اینستاگرام رونمایی کرده است. مهمتر از همه، قابلیت Sound Sync را در Reels فیسبوک راهاندازی کرده است و پشتیبانی از Reels طولانیتر تا ۹۰ ثانیه را هم به اینستاگرام اضافه کرده است که از محدودیت زمانی ۶۰ ثانیهای قبلی بیشتر میباشد. متا همچنین چندین ابزار خلاقانه، ابزارهای صوتی، قالبها و گزینههای دیگری را برای جذابتر کردن Reels معرفی کرد.
همچنین بخوانید:
- اینستاگرام از لوگو و یک فونت جدید رونمایی کرد
- متا ویژگیهای جدیدی را برای Reels اینستاگرام و فیسبوک معرفی کرد
منبع: TechCrunch