فروش FIFA 23

فروش FIFA 23 نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است

به‌تازگی شرکت الکترونیک آرتز به صورت رسمی اعلام کرد که فروش FIFA 23 نسبت به نسخه سال گذشته آن، 10 درصد افزایش داشته است.

براساس جدیدترین نتایج مالی الکترونیک آرتز، فروش بازی محبوب FIFA 23 نسبت به نسخه سال گذشته خود حدود 10 درصد افزایش داشته و بخش محبوب آلتیمیت تیم نیز شاهد 6 درصد افزایش بازیکن بوده است. FIFA 23 آخرین عنوان شبیه‌ساز فوتبال شرکت الکترونیک آرتز است که با نام فیفا عرضه می‌شود و ما در سال‌های آتی شاهد انتشار این فرنچایز فوتبالی با نام EA Sports FC خواهیم بود. چندی پیش نیز اعلام شد که آپدیت رایگان جام جهانی بازی FIFA 23، در تاریخ 9 نوامبر (چهارشنبه 18 آبان) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس / سری اس، ایکس‌باکس وان و پی‌سی قرار خواهد گرفت و متأسفانه دارندگان کنسول دستی نینتندو سوییچ از این آپدیت بهره‌مند نخواهند شد.

شرکت الکترونیک آرتز پیش‌تر نیز اشاره کرده بود که نسخه جدید مجموعه فیفا یک عرضه رکوردشکن و موفق داشته است و در نخستین هفته انتشار خود توانسته رقم فوق‌العاده 10.3 میلیون بازیکن را به ثبت برساند تا به بزرگترین عنوان فرانچایز تا به امروز تبدیل شود. با این حال، به طور کلی مجموع درآمدزایی شرکت الکترونیک آرتز رشد قابل ملاحظه‌ای نداشته است و عناوینی مثل Madden NFL 23 آنچنان که باید و شاید موفق ظاهر نشده‌اند. نیک ولودیکا، نایب‌رئیس ارشد و مدیرکل EA Sports FC درباره‌ی این موضوع اعلام کرد:

پاسخ طرفداران ما غیرقابل باور نبود و ما از اینکه جامعه ما با بازیکنان با تیم‌های مورد علاقه خود در سراسر جهان با تعداد بی‌سابقه به تجربه بازی FIFA 23 می‌پردازند، هیجان زده هستیم. با توجه به جام‌های جهانی مردان و زنان و آپدیت‌های شگفت‌انگیز در محتوای فوتبال باشگاهی زنان که هنوز در راه است، ما تازه در حال شروع فراهم آوردن معتبرترین و غوطه‌ورترین تجربه بازی فیفا تا به امروز هستیم.

همچنین بخوانید:

منبع: eurogamer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا