بازی Assassin’s Creed Mirage

بازی Assassin’s Creed Mirage به دلیل انتقاد طرفداران متمرکز و پرجزئیات ساخته شده است

در جدیدترین اخبار صنعت گیم مطلع شدیم که بازی Assassin’s Creed Mirage به دلیل انتقاد طرفداران متمرکز و پرجزئیات ساخته شده است.

شرکت یوبیسافت در سال 2017 با عرضه بازی Assassin’s Creed Origins تغییر بزرگی در این مجموعه ایجاد کرد و فرمول نقش‌آفرینی جهان باز آن را در دو بازی Odyssey و والهالا بسیار گسترش داد. با اینکه هر سه بازی در جای خود خوب هستند اما به نظر می‌رسد که بسیاری از بازیکنان از این فرمول خسته شده‌اند. عناوین اخیر اغلب از نظر مقیاس بسیار گستردگی محتوا و نقشه‌هایشان مورد انتقاد قرار گرفته‌اند. با این حال خوشبختانه، به نظر می‌رسد شرکت یوبیسافت به دنبال اصلاح این اشتباه در نسخه‌های بعدی مجموعه اساسین کرید می‌باشد.

بازی Assassin’s Creed Mirage محتوا و نقشه‌ای بسیار شبیه‌تر به آثار قدیمی‌تر این سری خواهد داشت. براساس اظهارات یوبیسافت، این بازی قرار است مشابه نسخه‌های قدیمی سری ساخته شود و از فضای گسترده و نقش‌آفرینی سه نسخه‌ اخیر فاصله خواهد گرفت. داستان این اثر صرفاً در یک شهر روایت خواهد شد و گیم‌پلی بیشتر روی المان‌های مخفی‌کاری و پارکور متمرکز شده است. همچنین زمان اجرای بسیار کوتاه‌تری خواهد داشت، در حالی که یوبی‌سافت نیز کاملاً روشن کرده است قصد دارد با توسعه‌ی Mirage به سمت رویکردی متمرکزتر مشابه با نسخه‌های قدیمی سری Assassin’s Creed بازگردد.

اخیراُ استفان بودون، مدیر خلاقیت یوبیسافت، در گفت‌وگو با رسانه گیمزرادار اظهار داشت که بخش بزرگی از دلیل متمرکز و پرجزئیات‌تر ساخته شدن بازی Assassin’s Creed Mirage، انتقادات طرفداران این مجموعه به نسخه‌های سه سال اخیر است. وی در رابطه با این موضوع بیان کرد:

توسعه بازی Assassin’s Creed Mirage نتیجه‌ی همگرایی چندین ورودی بوده است. البته، اولین مورد از درخواست جامعه‌ی مخاطبان ما می‌آید. Origins، Odyssey، Valhalla همگی بازی‌های فوق‌العاده‌ای هستند که نوید یک سفر حماسی را در یک دنیای فانتزی قدرتمند دارند. دامنه و گستردگی آن‌ها برای تحقق این جاه طلبی‌ها تنظیم شده است زیرا همه عناوین ذکر شده مکانیک‌های نقش‌آفرینی را در بر می‌گیرند. با این حال، درنهایت ما میان طرفداران خود میل و درخواست به آثار داستانی شخصیت‌محور را شنیدیم که بر پایه‌های اصلی اولین نسخه Assassin’s Creed در مقیاسی کوچکتر متمرکز بود. این درخواست‌ها در ما و توسعه‌دهندگان طنین‌انداز شد و این همان نقطه شروع پروژه بود.

در همین حال، استفان بودون در ادامه اظهارات خود توضیح می‌دهد که با بهره‌مندی تیم توسعه از سخت‌افزار قدرتمندتر، Assassin’s Creed Mirage یک تجربه بسیار متراکم‌تر خواهد بود که عمق گیم‌پلی و تعامل‌های مکانیکی و سیستمی بسیار بیشتری خواهد داشت. همچنین این بازی دنیای بسیار فراگیرتری دارد که در آن جزئیات بسیار زیادی قرار داده شده است. وی درباره این موضوع اظهار داشت:

افزایش قدرت سخت‌افزار و تخصص گسترده‌ای که ایجاد کردیم به ما اجازه می‌دهد تا نقشه غنی‌تر و متراکم‌تری نسبت به اولین نسخه مجموعه Assassin’s Creed داشته باشیم. این به معنای خلق فرصت‌های بیشتر گیم‌پلی، تعاملات بیشتر بین سیستم‌ها و عمق بیشتر است. همچنین به معنای جزئیات باورنکردنی و غوطه‌وری می‌باشد که در بغداد به‌عنوان یکی از پایه‌های اصلی Mirage گنجانده‌ایم.

بازی Assassin’s Creed Mirage برای عرضه روی پلتفرم پی‌سی، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس / سری اس در حال توسعه است. این محصول در زمان عرضه با قیمت 49.99 دلار به فروش خواهد رسید. طبق برخی اطلاعات فاش‌شده، به نظر می‌رسد که این بازی برای انتشار در ماه آگوست برنامه‌ریزی شده است. با ما همراه باشید در صورت انتشار اخبار بیشتر در رابطه با این موضوع بلافاصله آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

همچنین بخوانید:

منبع: gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا