تیک‌تاک

تیک‌تاک امکان پخش ویدیوهای سه دقیقه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد

تیک‌تاک در نظر دارد مدت زمان پخش محتوای ویدیوئی توسط تولیدکنندگان را به سه دقیقه افزایش دهد که سه برابر بیش از مقدار کنونی یک دقیقه می‌باشد. این قابلیت جدید انعطاف‌پذیری بیشتری را برای تولیدکنندگان هنگام فیلمبرداری به ارمغان آورده و در عین حال نیاز به پست‌های چند بخشی را نیز کاهش می‌دهد.

قابلیت ویدیو سه دقیقه‌ای از آذرماه در مرحله آزمایشی قرار دارد و به راحتی می‌توانید آنرا در ویدیوهای تولیدکنندگان برتر تیک‌تاک – خصوصاً در دسته‌هایی مانند آشپزی- مشاهده کنید. با این حال،‌ تاکنون ویدیوهای سه دقیقه‌ای محدودی در دسترس افراد قرار گرفته بود. اما تیک‌تاک می‌خواهد “طی هفته‌های آینده” این سبک از محتوا را به صورت گسترده در اختیار کاربران قرار دهد. البته این شرکت همچنان از توضیح در مورد تاثیرگذاری ویدیوهای سه دقیقه‌ای بر الگوریتم خودش سرباز زده است. هدف تیک‌تاک از افزودن ویدیوهای سه دقیقه‌ای رقابت با پلتفرم موفق یوتوب می‌باشد. در حال حاضر، گوگل الگورتیم یوتوب را بر اساس میزان دقایق بازدید تنظیم کرده است که به معنای تولید ویدیوهای طولانی‌تر خواهد بود – به همین دلیل است که اکثر ویدیوهایی منتشر شده در یوتوب بیش از 10 دقیقه می‌باشند. البته ممکن است تیک‌تاک دقیقاً مطابق یوتوب عمل نکند. اما اگر مشخص شود ویدیوهای طولانی در بستر تیک‌تاک نیز بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند، آنگاه با کاهش چشمگیر ویدیوهای کوتاه در این شبکه اجتماعی پرطرفدار مواجه خواهیم شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا