ایموجی‌های سه بعدی ویندوز 11

مایکروسافت همچنان روی ایموجی‌های سه بعدی ویندوز 11 کار می‌کند

ایموجی‌های دوبعدی در آخرین نسخه ویندوز احتمالاً موقتی باشند و مایکروسافت همچنان روی ایموجی‌های سه بعدی ویندوز 11 کار خواهد کرد.

چندی پیش خبر ورود ایموجی‌های سه بعدی در آخرین نسخه از سیستم عامل ویندوز منتشر شده بود؛ پس از مدت کوتاهی به دلیل مشکلاتی که در استفاده آنها در ویندوز 11 به وجود آمده بود ردموندی‌ها از استفاده آن صرف‌نظر کردند اما هم‌اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد این کمپانی آمریکایی هنوز بر کاربری ایموجی‌های سه‌بعدی در محیط ویندوز 11 مصمم است و فعلاً تصمیمی برای عقب‌نشینی ندارد.

به نظر می‌رسد مایکروسافت پس از آنکه ابتدا در سال گذشته ایموجی‌های سه بعدی را در ویندوز جدید خود آزمایش کردند در نهایت به استفاده از ایموجی‌های دو بعدی در این سیستم عامل تصمیم گرفتند ولی بر اساس آخرین افشاگری‌هایی که ناندو کاستا، طراح برجسته مایکروسافت، مطرح کرده است؛ این شرکت همچنان در حال کار بر روی ساخت ایموجی هایی که در ویندوز 11 بیشتر سه بعدی به نظر می‌رسند.

ناندو کاستا روز جمعه در یک یک پست وبلاگی از مسیر جدیدی که مایکروسافت برای سیستم ایموجی خود در پیش خواهد گرفت، توضیح داد. کاستا در پاسخ به توییت شخصی که می‌خواهد از شکلک‌های سه‌بعدی در ویندوز 11 استفاده کند، با شکلک‌ چهره‌‌ی خندان و عرق‌ریز، می‌گوید: «در حال کار روی آن هستیم». گرچه ما هنوز نمی‌دانیم که ایموجی‌های سه بعدی چه زمانی در ویندوز 11 عرضه می‌شوند اما حداقل جای خوشحالی است که میبینیم ردموندی‌ها هنوز برای زنده نگه داشتن ایده خود در حال تلاش هستند.

ایموجی‌های سه بعدی ویندوز 11

در حالیکه مایکروسافت از ایموجی‌های جذاب سه بعدی رونمایی کرد و قول داده بود که این شکلک‌ها بخشی از ویندوز 11 باشند، با این حال به شکل تعجب‌برانگیزی و بدون هیچگونه توضیح، به طراحی ایموجی‌های دو بعدی بازگشت. این اتفاق احتمالاً به دلیل عملکرد بهتر و بهینه‌تر شکلک‌های دو بعدی در چندین برنامه مختلف است. علاوه بر این احتمال دارد برخی محدودیت‌های فنی در ویندوز وجود داشته باشند که مایکروسافت باید قبل از آنکه بخواهد ایموجی‌های سه بعدی را به شکل عمومی عرضه کند، آنها را برطرف نماید.

وبلاگ کاستا همچنین از چگونگی تلاش مایکروسافت برای ایجاد جزئیاتی مثل چین و چروک‌های چهره و مدل موها در ایموجی‌های سه بعدی توضیح می‌دهد. علاوه بر اینها در پست کاستا از نحوه اجرای شکلک‌های سه بعدی در اپلیکیشن‌های مثل Microsoft Teams نیز صحبت شده است. مایکروسافت از ابزارهایی مانند Adobe Illustrator، Maxon Cinema 4D، Figma، Fontlab و … برای ایجاد ایموجی های سه بعدی خود استفاده خواهد کرد.

همچنین بخوانید:

منبع: The Verge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا