اینستاگرام محتوای ویدئویی

مدیر اینستاگرام: تمرکز بر روی محتوای ویدئویی ادامه خواهد داشت

مدیر اینستاگرام در جدیدترین لایو اینستاگرامی خود در مورد رویکردها و برنامه‌های بعدی این پلتفرم اجتماعی خبر داد. او همچنین بر ادامه تمرکز این شبکه اجتماعی روی محتوای ویدئویی تأکید کرد.

در آخرین پست اینستاگرامی که آدام موسری دیروز صبح در صفحه شخصی خود منتشر کرد به ادامه تمرکز این شرکت بر محتوای ویدئویی تأکید شده است. در این ویدئوی کوتاه به نظر می‌رسد رهبر اینستاگرام، کایلی جنر، کاربر شماره 2 این شبکه اجتماعی را مورد هدف خود قرار داده باشد و به قاطعیت اعلام می‌کند که این اپلیکیشن همچنان به دور شدن از محتوای تصویری ادامه می‌دهد.

باید صادقانه بگویم. معتقدم که اینستاگرام [با گذشت زمان] بیشتر و بیشتر به ویدئو تبدیل می‌شود.

آدام موسری (مدیر عامل اینستاگرام)

این اپلیکیشن همچنان به پشتیبانی از تصاویر ادامه خواهد داد اما بنا به گفته موسری دور شدن از تصاویر نشئت گرفته از رویه رفتاری کاربران است. اشتراک گذاری و مشاهده ویدیوها در حال رشد است و «ما باید به این تغییر متمایل شویم.»

اظهارات موسری یک روز پس آنکه جنر و خواهرش کیم کارداشیان تصویری را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشتند و از همه تغییرات جدید برنامه شکایت داشتند، منتشر شد. در آن پست آمده است: « “اینستاگرام را دوباره اینستاگرام بسازید.” از تلاش برای tiktok بودن دست بردارید من فقط می خواهم عکس‌های زیبای دوستانم را ببینم. با احترام به همه.» یک دادخواست آنلاین نیز مربوط به این خواسته با بیش از 100000 امضا تنظیم شده است.

اینستاگرام در ماه‌های اخیر با سرعت زیادی در حال متحول شدن است؛ این شرکت تلاش می‌کند تا برای رویارویی با رقیب خود، تیک تاک، محتوای ویدئویی در Reels را تقویت کند و نیز کاربران را با راهکارهای مختلفی، به سپری کردن وقت خود در این پلتفرم تشویق می‌کند. هم‌اکنون فید اصلی پر از پیشنهادهایی است که به واسطه الگوریتم جدید اینستاگرام تهیه و برای شما به نمایش در می‌آیند. در حال حاضر پست‌هایی که مورد علاقه دنبال‌کنندگان شماست در صفحه فید اصلی شما نیز به تعداد بیشتری به نمایش در می‌آید و همچنین تقریباً همه ویدئوها اکنون شما را به Reels هدایت می‌کنند.

البته اینستاگرام چندان هم نیازی به تغییر دادن خود برای محور قرار دادن محتوای ویدئویی نیست اما متا (مالک اینستاگرام) قصد دارد سیاستی را پیش بگیرد که در آن کاربران زیادی به خصوص جوانان در این پلتفرم حفظ شوند. فید اصلی اپلیکیشن فیسبوک اکنون با چیزی شبیه به این تغییرات اینستاگرام جایگزین شده است، به نحوی که هم‌اکنون پست‌های توصیه شده بیشتری را با پست‌های دوستان شما ترکیب می‌کند و به شما ارائه می‌دهد.

همچنین بخوانید:

منبع: The Verge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا