مدیر عامل توییتر: پلتفرم ما در هفته گذشته بهترین روزهای خود را تجربه کرده است

مدیر عامل توییتر: پلتفرم ما در هفته گذشته بهترین روزهای خود را تجربه کرده است

لیندا یاکارینو، مدیرعامل توییتر ، روز دوشنبه با انتشار توییتی اظهار کرد که علیرغم هیاهوهای فعلی بر سر برنامه جدید و بسیار مشابه تردز متا، پلتفرم ما در هفته گذشته بهترین روزهای خود را تجربه کرده است.

یاکارینو با درج نام اپلیکیشن جدید متا، که چهارشنبه گذشته با سر و صدای زیادی راه اندازی شد، تمام تلاشش را کرد تا توییتر را ستایش کند و به گونه‌ای نشان دهد که راه‌اندازی تردز هیچ‌گونه تأثیر خاصی بر تعداد کاربران فعال توییتر نداشته است: «توییتر واقعاً از خودش پیشی گرفت. هفته گذشته بیشترین میزان استفاده در روز را تجربه کردیم.»

یاکارینو که ماه گذشته پس از ترک سمت خود به عنوان رئیس تبلیغات در NBCUniversal در توییتر آغاز به کار کرد، از پاسخ به پرسش کاربری که از او پرسیده بود توییتر در چه روزی و با چه معیاری “بزرگترین استفاده” خود را تجربه کرده است، امتناع کرد. ایلان ماسک، مالک توییتر. چیزی در مورد مدت زمان حضور کاربران در روز و میزان روشن بودن صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند سخن به میان آورد.

ادعای مدیرعامل توییتر در حالی مطرح می‌شود که تردز ظاهراً پس از راه‌اندازی در چهارشنبه گذشته، روز به روز قوی‌تر شده است. به گفته یک سایت ردیاب، پلتفرم جدید که توییتر آن را به «کپی‌سازی» متهم کرده است، در همان روز شاهد ۱۰ میلیون ثبت‌نام بوده و در عرض پنج روز توانست بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر داشته باشد. این رقم تقریباً معادل یک سوم کاربران توییتر است، هرچند، البته، هنوز خیلی زود است که بگوییم این اپلیکیشن با همان سرعت به رشد خود ادامه خواهد داد.

توییتر از زمانی که ماسک این پلتفرم را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار در اکتبر ۲۰۲۲ به دست آورد، تغییرات متعددی را به خود دیده است که برخی از آنها مستقیماً روی کاربران تأثیر گذاشته است. علاوه بر این بیش از نیمی از نیروی کار توییتر نیز اخراج شدند که منجز به ایجاد دوران پرتلاطمی برای شرکت شده است.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، در پستی در تردز گفت که او معتقد است شهرت توییتر به دلیل سهل‌انگاری روی محتوای توهین‌آمیز مانع پیشرفت این پلتفرم شده است. زاکربرگ نوشت: «هدف این است که همزما با گسترش تردز آنرا به عنوان محیطی دوستانه نگه داریم. من فکر می کنم این امر امکان‌پذیر است و در نهایت به کلید موفقیت این شبکه اجتماعی متن‌محور تبدیل خواهد شد. این یکی از دلایلی است که چرا توییتر هرگز آنقدر که فکر می‌کنم موفق نبوده است و ما می‌خواهیم این کار را به طور متفاوتی انجام دهیم»

توییت یاکارینو در حالی منتشر شد که شرکت خدمات اینترنتی Cloudflare روز دوشنبه اعلام کرد که داده‌های آنها نشان می‌دهد که ترافیک توییتر از اوایل سال ۲۰۲۳ و چند ماه پس از تصاحب شرکت توسط ایلان ماسک، با کاهش قابل توجه‌ای مواجه شده است.

همچنین بخوانید:

منبع: digitaltrends

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا