کاربران توییتر برای ارسال نامحدود پیام خصوصی باید اشتراک داشته باشند

کاربران توییتر برای ارسال نامحدود پیام خصوصی باید اشتراک داشته باشند

جدیدترین راهکار ایلان ماسک برای مقابله با پیام‌های اسپم در توییتر مشخص شد: کاربران توییتر برای ارسال نامحدود پیام خصوصی باید اشتراک داشته باشند

توییتر «به زودی» محدودیت‌های روزانه‌ای را برای تعداد پیام‌های خصوصی که حساب‌های تأیید نشده می‌توانند ارسال کنند، اعمال می‌کند تا مرحله جدیدی را برای مقابله با تعداد پیام‌های اسپم را آغاز کرده باشد. این شرکت روز جمعه از طریق حساب پشتیبانی توییتر این محدودیت جدید را اطلاع‌رسانی کرد. به عبارت دیگر، برای ارسال نامحدود پیام خصوصی (Direct Messege)، باید هزینه اشتراک توییتر بلو را بپردازید.

توییتر در توییت صفحه پشتیبانی خود هنوز محدودیت روزانه پیام‌های خصوصی را مشخص نکرده است. این شرکت در یک صفحه پشتیبانی تنها اظهار داشت که این تغییرات از روز جمعه اعمال خواهد شد.

ایلان ماسک از زمان به دست‌گیری مدیریت توییتر تمرکز خود را روی برطرف کردن محتوای اسپم در این شبکه اجتماعی معطوف کرده است. در آوریل ۲۰۲۲، قبل از اینکه توییتر رسما پیشنهاد او را برای خرید شرکت بپذیرد، ماسک در توییتی نوشت که اگر این پیشنهاد موفقیت آمیز باشد، ربات‌های اسپم را شکست خواهد داد یا در تلاش برای شکست دادن آنها کشته خواهد شد.

اما یک ماه بعد، ماسک اظهار داشت که خرید توییتر موقتاً در حالت تعلیق قرار خواهد بود. چرا که وی منتظر بود تا پشتیبانی توییتر تعداد ربات‌ها / اسپم‌ها را محاسبه کرده تا از این طریق بتواند مبلغ معامله را کاهش دهد. تیم پشتیبانی این شبکه اجتماعی نیز در بیانیه‌ای اظهار داشت تعداد پیام‌های اسپم را تنها ۵ درصد از کاربران فعال ماهانه را تشکیل می‌دهد. چند روز پس از این اتفاق ایلان ماسک گفت تا زمانی که توییر این تخمین را ثابت نکند، معامله خرید این شبکه اجتماعی را نهایی نمی‌کند. سرانجام این معامله در اواخر سال گذشته میلادی نهایی شد.

هفته گذشته، توییتر تنظیمات جدیدی را برای پیام‌های خصوصی معرفی کرده بود که به گفته این شرکت برای کمک به کاهش تعداد پیام‌های اسپم در نظر گرفته شده است – اما مانند این خبر، تنها راه دیگری برای افزایش فروش اشتراک توییتر بلو می‌باشد. اگر پیام‌های خصوصی خود را باز دارید، تنظیمات جدید توییتر پیام‌های خصوصی کاربران تأیید شده‌ای را که دنبال نمی کنید به صندوق ورودی ثانویه «درخواست پیام» به جای صندوق ورودی اصلی خود منتقل می‌کند. اما این تغییر جدید که تمامی پیام‌های خصوصی توییتر را به صندوق ورودی پیام اصلی می‌فرستد، امکان ارسال پیام به شما را برای افرادی که اصلاً اشتراک توییتر بلو را خریداری نکرده‌اند نیز از دسترس خارج می‌کند.

چند هفته پیش، ماسک همچنین محدودیت‌های نرخ «موقت» را برای خواندن توییت‌ها وضع کرده بود که تحت این محدودیت‌ها، مشترکان توییتر بلو می‌توانستند توییت‌های بسیار بیشتری را نسبت به کاربران تأیید نشده بخوانند. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که آیا این محدودیت‌های نرخ بازدید هنوز وجود دارند یا خیر.

منبع: theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا