پست‌های ساخته شده توسط هوش مصنوعی

اینستاگرام پست‌های ساخته شده توسط هوش مصنوعی را برچسب‌گذاری خواهد کرد

براساس جدیدترین اخبار منتشر شده در صنعت تکنولوژی مطلع شدیم که اینستاگرام پست‌های ساخته شده توسط هوش مصنوعی را برچسب‌گذاری خواهد کرد.

ابزارهای هوش مصنوعی مولد متا بر اساس مدل جدید Llama 2 به نظر می‌رسد که دور از دسترس نخواهد بود. بنابراین شرکت متا در حال کار بر روی چندین ویژگی جدید هوش مصنوعی مولد برای پلترفم اینستاگرام می‌باشد که در بین آن‌ها می‌توان به پرچسب‌های مخصوص برای پست‌های ساخته شده توسط هوش مصنوعی اشاره کرد تا این پست‌ها بتوانند توسط چنین برچسب‌هایی شناسایی شوند.

براساس گزارش منتشر شده توسط رسانه Engadget مطلع شدیم که الکساندر پالوزی، یکی از منابع آگاه در صنعت تکنولوژی، که معمولاً ویژگی‌های منتشر نشده برنامه‌های متا را منتشر می‌کند، این‌بار اسکرین‌شات‌هایی را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهند اینستاگرام روی برچسب‌گذاری پست‌های ایجادشده با هوش مصنوعی کار می‌کند. این منبع آگاه در کنار انتشار اسکرین‌شات‌ها، توضیح می‌دهد که برچسب‌ها به خوبی نشان می‌دهند که کدام محتواها در اینستاگرام با هوش مصنوعی ایجاد یا ویرایش شده‌اند. در واقع برچسب‌ها می‌توانند وضعیت دقیق‌تر پست‌های ایجادشده را مشخص کنند. در این پیام توضیح داده شده است:

همانطور که مطلع شدیم در این اسکرین‌شات‌ها سازنده یا شرکت متا گفت که این محتوا با هوش مصنوعی ایجاد یا ویرایش شده است. برچسب‌های جدید نشان می‌دهند که توسط هوش مصنوعی متا تولید شده است و محتوای ایجاد شده با هوش مصنوعی معمولاً برچسب‌گذاری می‌شود تا بتوان به راحتی آن را شناسایی کرد.

سخنگوی متا از اظهار نظر خود در رابطه با این موضوع خودداری کرد اما اسکرین شات نشان می‌دهد که این شرکت، مانند گوگل و سایرین به حوزه هوش مصنوعی علاقه‌مند می‌باشد و به کاربران کمک خواهد کرد تا تشخیص دهند که چه زمانی از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده شده است. از آنجایی که ابزارهای مولد هوش مصنوعی به طور گسترده مورد در جاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، محققان و سیاست گذاران نگرانی‌هایی را در مورد چگونگی استفاده از این فناوری برای کمک به انتشار اطلاعات نادرست یا گمراه کردن مردم مطرح کرده‌اند. در اوایل این ماه، هفت شرکت هوش مصنوعی از جمله متا متعهد شدند که مجموعه ای از اقدامات ایمنی هوش مصنوعی مانند واترمارک برای محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را اتخاذ کنند.

در حالی که متا تاکنون جزئیات زیادی را در مورد برنامه‌های خود در زمینه هوش مصنوعی مولد برای مصرف‌کنندگان فاش نکرده است انا مارک زاکربرگ چندین نکته را بیان کرد. مدیر عامل شرکت هفته گذشته در یک تماس سه ماهه درآمد اظهار داشت که «ما خودمان نیز با استفاده از Llama در حال ساخت تعدادی از محصولات جدید هستیم که در خدمات ما کارایی دارند». می‌توانید راه‌های زیادی را تصور کنید که هوش مصنوعی می‌تواند به افراد کمک کند تا در برنامه‌های ما ارتباط برقرار کنند و خود را ابراز کنند؛ برای مثال ابزارهای خلاقانه‌ای که اشتراک‌گذاری محتوا را آسان‌تر و سرگرم‌کننده‌تر می‌کنند، عواملی که به عنوان دستیار، مربی عمل می‌کنند یا می‌توانند به شما در تعامل با کسب‌وکارها و سازندگان کمک کنند. در جای دیگر، Paluzzi نشانه‌هایی از دیگر ابزارهای مولد مبتنی بر هوش مصنوعی را برای اینستاگرام مشاهده کرده است، از جمله ویژگی «خلاصه پیام» برای خلاصه کردن پیام‌های طولانی مدت و ابزارهای هنری جدید برای ویرایش استوری‌ها. با ما همراه باشید در صورت انتشار اخبار جدید در رابطه با این موضوع بلافاصله آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. همچنین شما نیز می‌توانید نظرات خود را درباره برچسب‌گزاری پست‌های ساخته شده توسط هوش مصنوعی در اینستاگرام برای ما بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا