قابلیت تبدیل تصاویر به استیکر

اینستاگرام قابلیت تبدیل تصاویر به استیکر برای ریلز و استوری را آزمایش می‌کند

براساس گزارشات جدید منتشر شده، به نظر می‌رسد که اینستاگرام قابلیت تبدیل تصاویر به استیکر برای ریلز و استوری را آزمایش می‌کند.

براساس گزارش منتشر شده توسط رسانه Engadget، به نظر می‌رسد که اینستاگرام در حال آزمایش یک ویژگی ایجاد استیکر است که به کاربران اجازه می‌دهد استیکرهای شخصی‌سازی شده را از تصاویر خود و در برخی موارد کاربران دیگر بسازند و آن‌ها را در ریلز یا استوری قرار دهند. شرکت متا اخیراً به ساخت استیکرها با استفاده از هوش مصنوعی مولد اشاره کرده بود اما با این حال ابزار جدید به نظر می‌آید ساده‌تر باشد.

این ابزار فقط پس از انتخاب سوژه در یک عکس، پس‌زمینه آن حذف کرده و آن را به صورت استیکر در می‌آورد. این استیکر را می‌توان روی محتواهای دیگر در استوری و ریلز قرار داد. البته این ویژگی به صورت آزمایشی معرفی شده و هنور در اختیار تمام کاربران قرار نگرفته است.

آدام موسری طی ویدئویی که در کانال بوردکست خود به اشتراک گذاشته است، نمایش مختصری از نحوه عملکرد آن ارائه داد. وی همچنین اظهار داشت که علاوه بر ایجاد استیکر از عکس‌های ذخیره‌شده در گوشی شما، کاربران می‌توانند از «تصاویر واجد شرایطی که در اینستاگرام می‌بینید» نیز استیکر بسازند. آدام موسری جزئیات بیشتری در مورد این ویژگی به اشتراک نگذاشته است، اما احتمالاً برخی از کاربران به این ویژگی دسترسی پیدا کنند.

این ابزار هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد و برای همه کاربران عرضه نشده است و به مرور زمان باید دید که عملکرد آن چگونه خواهد بود. در چند وقت اخیر شاهد اضافه‌شدن ویژگی‌های متنوعی به اینستاگرام بودیم. برای مثال قابلیت قرار‌دادن نظرسنجی در کامنت‌ها به صورت آزمایشی در اختیار برخی کاربران قرار گرفته است.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در کانال خود به صورت رسمی به این آزمایش اشاره می‌کند و خاطرنشان کرد که نظرسنجی‌ها را می‌توان هم در پست‌های فید معمولی و هم در Reels به نظرات اضافه کرد. هرچند این ویژگی در حال حاضر به صورت یک آزمایش کوچک معرفی شده است اما مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، اعلام کرد که «بزودی در دسترس تمامی کاربران قرار خواهد گرفت».

نظرسنجی‌ها در بخش کامنت‌ها بسیار شبیه به این قابلیت استوری‌ها هستند، جایی که در گذشته به شکل یک برچسب در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند. با توجه به اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط آدام موسری، سایر کاربران می‌توانند مشاهده کنند که چند نفر در یک نظرسنجی شرکت کرده‌اند.

در اخبار دیگر مطلع شدیم شرکت متا روی اشتراک بدون تبلیغات ۱۴ دلاری برای اینستاگرام و فیسبوک کار می‌کند. متا با این طرح، ماهانه تقریباً ۱۰ یورو (۱۰.۴۶ دلار) برای حساب فیسبوک یا اینستاگرام و حدود ۶ یورو برای هر حساب متصل شده اضافی در دسکتاپ دریافت خواهد کرد. این هزینه برای گوشی‌های موبایل تا حدود ۱۳ یورو افزایش پیدا می‌کند، زیرا متا کمیسیون‌هایی که توسط استورهای اپلیکیشن اپل و گوگل دریافت می‌شود را نیز محاسبه می‌کند. با ما همراه باشید در صورت انتشار اخبار جدید در رابطه با این شبکه اجتماعی بلافاصله آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. همچنین می‌توانید نظرات خود را درباره قابلیت تبدیل تصاویر به استیکر در اینستاگرام با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا