ناشران صنعت از گیم پس خوششان نمی‌آید

جیم رایان: ناشران صنعت از گیم پس خوششان نمی‌آید

براساس گزارشات جدید منتشر شده به نظر می‌رسد جیم رایان، رئیس و مدیر عامل پلی‌استیشن، معتقد است که ناشران صنعت از گیم پس خوششان نمی‌آید.

براساس گزارش راسانه insider-gaming، در بیانیه‌ای که اخیراً در اسناد جیم رایان کشف شد، فاش می‌شود که رئیس و مدیر عامل پلی‌استیشن معتقد است (یا حداقل معتقد بود) که پلی‌استیشن پلاس سرویس اشتراک بازی بهتری نسبت به سرویس اشتراکی ایکس‌باکس گیم پس می‌باشد.

همانطور که اسناد منتشر شده در دادگاه FTC مشخص کرد،‌ جیم رایان به طور کامل در مورد این موضوع اظهار نظر کرده است و توضیح داد که پلی‌استیشن پلاس دو برابر مشترکین گیم‌پس کاربر دارد و از همین رو به موفقیت‌های این سرویس به نسبت رقیب حسابی می‌بالید. وی همچنین ادعا کرد که ناشران صنعت از گیم پس خوششان نمی‌آید.

برای بسیاری، این حرف‌ها صرفا کری‌ خواندن‌های بین شرکتی محسوب می‌شود اما برای کسانی که از پلتفرم مورد علاقه خود حمایت می‌کنند، این یک موضوع کمی دور از ذهن و صحبت در رابطه با آن اندکی بحث‌برانگیز است. اجازه دهید وارد آن بخش از بحث نشویم اما در عوض، بیایید نگاهی اظهارات جیم رایان علیه مایکروسافت به اسناد فاش شده در دادگاه FTC بیندازیم؛ وی در رابطه با این موضوع بیان کرد:

من با همه ناشران صحبت کردم و آنها به اتفاق آرا گیم پس را دوست ندارند، زیرا ارزش را از میان می‌برد؛ نه در سطح بازی‌ها، بلکه در سطح تمام صنعت. تعداد مشترکین اخیری که مایکروسافت در ژانویه اعلام کرد ۲۵ میلیون کاربر بود. من مطمئن هستم که هرکسی نظرات خود را در این مورد دارد اما من شخصاً با توجه به تمام پولی که در مایکروسافت این راه خرج کرده‌ است، انتظار تعداد بیشتری را داشتم. ما نزدیک به ۵۰ میلیون مشترک پلی‌استیشن پلاس داریم. بنابراین ما معتقدیم که یک سرویس اشتراکی معنی‌دار داریم.

بنابراین، جیک رایان با «همه ناشران» در دنیای بازی صحبت کرد و بازخورد متفق القول اعلام کردند که از گیم پس خوششان نمی‌آید. در ژانویه سال ۲۰۲۲، فیل اسپنسر تأیید کرد که گیم پس از مرز ۲۵ میلیون کاربر گذشته است و جیم رایان در پاسخ گفت که پلی‌استیشن پلاس ۵۰ میلیون مشترک دارد.

سال‌هاست که ایکس‌باکس لایو و پلی‌استیشن پلاس برای بازی آنلاین یک اشتراک ضروری بوده است، بنابراین ده‌ها میلیون کاربر برای برخورداری از این خدمات مجبور به عضویت در این سرویس می‌شدند. از سوی دیگر، گیم پس در آن زمان یک سرویس اشتراک کاملاً اختیاری بود که به بازیکنان با کتابخانه‌ای از بازی‌ها پاداش می‌داد. با ما همراه باشید در صورت انتشار اخبار جدید بلافاصله آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. همچنین می‌توانید نظرات خود را درباره این موضوع با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا