مشترکین X Blue

مشترکین X Blue اکنون می‌توانند تیک آبی خود را پنهان کنند

براساس گزارشات جدید منتشر شده به صورت رسمی مطلع شدیم که مشترکین X Blue اکنون می‌توانند تیک آبی خود را پنهان کنند.

زمانی که سرویس توییتر بلو که اکنون X Blue نامیده می‌شود برای اولین بار راه‌اندازی شد، یکی از اصلی‌ترین دلایل فروش آن این بود که هر کسی در پلتفرم که مایل به پرداخت هزینه برای آن باشد، می تواند تیک آبی محبوب را دریافت کند. با این حال، در ماه‌های گذشته، کاربران توییتر (X کنونی) با پرداخت ۸ دلار ماهیانه یا ۸۴ دلار به صورت سالیانه می‌توانستند جزو مشترکین این سرویس شوند. اکنون براساس گزارش منتشر شده توسط رسانه Engadget مطلع شدیم که این شرکت صفحه پشتیبانی خود را برای سرویس X Blue با یک ویژگی جدید برای اعضا به روز کرده است که توانایی پنهان کردن علامت تأیید شده در حساب خود می‌باشد. ایکس در وب‌سایت خود رسمی خود در رابطه با این موضوع اظهار داشت:

تیک آبی از پروفایل و پست‌های شما پنهان خواهد شد. با این حال، این علامت همچنان ممکن است در برخی قسمت‌ها نمایش داده شود و برخی از ویژگی‌ها همچنان می‌توانند نشان دهند که شما اشتراک فعالی دارید. همچنین برخی از ویژگی‌ها ممکن است در حالی که تیک آبی خود را مخفی کرده باشید، در دسترس نباشند.

بنابراین به صورت رسمی اعلام شد که از این به بعد مشترکین در بخش «شخصی‌سازی نمایه» در تنظیمات حساب، گزینه جدیدی «پنهان کردن علامت آبی خود» را پیدا می‌کنند که می‌توانند آن را علامت بزنند. با فعال کردن این ویژگی، تیک آبی دیگر در پروفایل آن٬ها و در کنار نام کاربری آنها در پست‌ها نمایش داده نمی‌شود. با این حال، این شرکت هشدار داد که هنوز هم ممکن است در برخی مکان‌ها نمایش داده شود و همچنین برخی از ویژگی‌های آن در حالی که تیک آبی مشترکین پنهان است در دسترس نباشد. گفته نشد که کدام ویژگی‌ها غیرقابل دسترسی خواهند بود اما توییتر از زمانی که ایلان ماسک مسئولیت آن را بر عهده گرفت، تعدادی تغییرات را به طور خاص برای کاربران پرداخت کننده اعمال کرده است.

در گذشته، تیک آبی توییتر حساب‌های کاربری تأیید شده را شناسایی می‌کرد اما از زمانی که ایلان ماسک اجازه داد تا کاربران با پرداخت هزینه این تیک را دریافت کنند، برای مدت کوتاهی این شبکه اجتماعی با هرج‌و‌مرج مواجه شد. با این وجود، کاربران متوجه می‌شدند که چه افرادی برای استفاده از سرویس بلو و ویژگی‌های آن هزینه پرداخت کرده‌اند.

محدودیت پست کاربران پولی را به ۲۵۰۰۰ کاراکتر افزایش داده است و حتی در حال کار بر روی ابزارهای جدید برای انتشار محتوای طولانی می‌باشد. این وب‌‌سایت همچنین محدودیت ویدیویی خود را به ۳ ساعات افزایش داده و این در حالی است چنین اعمالی سبب شد تا جذابیت این شبکه اجتماعی برای کاربران رایگان کمتر و کمتر شود. این شرکت در ماه جولای اعلام کرد که برای محدود کردن هرزنامه‌ها، تعداد دایرکت مسیج‌ها را برای کاربرانی که اشتراک این شبکه اجتماعی را خریداری نمی‌کنند، محدود کند؛ این امر موجب حجوم انتقاد بسیار شدیدی از سوی کاربران به این شبکه اجتماعی شد. همچنین در حالی که محدودیت موقتی بود، حساب‌های تایید نشده در ابتدا به ۶۰۰ پست در روز محدود شده بودند.

ایلان ماسک به عنوان مالک توییتر در چند وقت گذشته تلاش کرده است این پلتفرم با به «اپلیکیشن همه چیز» تبدیل کند که احتمالاً در آینده نوعی سیستم پرداخت را نیز شامل خواهد شد و اکنون نام توییتر به X تغییر پیدا کرده است. هفته گذشته لوگوی پرنده آبی کوچک این شبکه اجتماعی جای خود را به لوگوی X داد و ماسک مدعی شد که این لوگو در آینده قطعاً بهبود پیدا خواهد کرد.

در اخبار دیگر اخیرا ایلان ماسک اعلام کرد که تعداد کاربران ماهانه پلتفرم شبکه اجتماعی X، که قبلاً توییتر نامیده می‌شد، به بالاترین مقدار خود تا به امروز رسیده است. میلیاردر معروف، نموداری به‌ اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد X اکنون بیش‌ از ۵۴۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. براساس بیانیه‌ای که پیش از خرید ایلان ماسک از این شرکت در ماه اکتبر، توییتر در ماه می ۲۰۲۲، پلفترم توییتر ۲۲۹ میلیون کاربر فعال داشت. همچنین این میلیاردر معروف در ماه نوامبر اعلام کرد که شبکه اجتماعی X حدود ۲۵۹.۴ میلیون کاربر فعال روزانه دارد. با ما همراه باشید در صورت انتشار اخبار جدید در رابطه با شبکه اجتماعی X بلافصله آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. همچنین شما نیز می‌توانید نظرات خود در رابطه با پنهان تیک آبی توسط مشترکین X Blue برای ما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا